Articles de
Vi

Aquí trobareu tots els continguts que parlen del món del vi des de diferents perspectives. Us convidem a gaudir i reflexionar a través de la lectura d’aquests articles.

Sibaritisme gironí

9 botigues delicatessen de Girona on comprar vins de l’Empordà, formatges i altres menges S’acosta el bon temps i la Costa Brava es prepara per rebre molts visitants de cap de setmana, que marxaran el diumenge cap a casa amb la panxa plena, bon color de pell i poques ganes que arribi el dilluns. Pels que tingueu…

Llegir Més
Wineissocial, més que un club

“Sabem que, de vegades, triar un vi pot ser un maldecap. Per estalviar-te’l, aquí tens una guia de símbols que et permetrà trobar l’ampolla que millor encaixi amb els teus gustos”. Si has llegit aquest missatge o similar en un restaurant has topat amb Wineissocial, l’empresa que ha aconseguit que, més enllà dels teus coneixements,…

Llegir Més
En busca dels vins de taula perduts

El saníssim costum de beure vi amb moderació als àpats està passant a la història. Les raons són diverses i tenen a veure amb els canvis d’hàbits de dinars i sopars, amb la pressió de les dietes i les analítiques, i també amb una motivació diguem-ne tècnica, com és la dificultat de trobar vins de…

Llegir Més
Rosat

Aquesta és una paleta que engloba segurament tots els matisos de color que pot tenir el vi rosat. En aquests vins, el color és la principal senya d’identitat, per això s’embotellen sempre en ampolla transparent. A banda de totes les variacions del propi color rosat, que depenen sobre tot de la varietat de raïm, representats…

Llegir Més
Maig

MAIG, Moviment accelerat. És el tornar a viure per nosaltres: un esclat de colors constant, hores de sol quasi infinites i l’alegria a les venes. Jo imagino que els ceps senten el mateix. I els hi agrada. Per això durant el mes de maig tot és “Verde que te quiero verde”.

Llegir Més
Denominacions d’origen i procomú

El sector agroalimentari català té un gran potencial econòmic. La comunicació en aquest camp ha millorat molt en els darrers anys, amb iniciatives a tots nivells: d’imatge, d’esdeveniments i de presència en fires i mitjans especialitzats. Però encara té per davant reptes que cal assolir. Les denominacions d’origen són un motor, però també un bé…

Llegir Més