Els vins de la DO Catalunya acompanyen les empreses culturals catalanes a la fira internacional d’arts escèniques Kulturbörse Freiburg (Alemanya)

El proper mes de gener, la DO Catalunya estarà present a una de les cites de referència del mercat Alemany per al teatre, arts de carrer, circ i música.

La fira internacional d’arts escèniques Kulturbörse Freiburg (Alemanya) comptarà amb un estand de l’Institut Català de les Empreses Culturals (ICEC), amb una representació de diferents vins amb Denominació d’Origen Catalunya.

Al llarg de quatre dies, diferents varietats vinícoles de la DO Catalunya maridaran espectacles de teatre, cabaret, comèdia, jazz, pop i rock, dansa i multitud d’actuacions musicals de grups d’arreu del món que es donen cita a Freiburg.

La presència de la DO Catalunya a la Fira Kulturbarse Freiburg  s’emmarca dins l’objectiu de la DO Catalunya d’apropar el vi a un segment de públic més jove i internacional i que està més allunyat de la cultura del vi tot maridant un munt d’activitats culturals i lúdiques.

Del 21 de gener al 24 de gener de 2018

FWTM GmbH & Co. KG. Messe Freiburg. Europaplatz 1 79108 Freiburg, Alemanya.

Activitat indicada per a aficionats, amants i experts.

gener 21 @ 10:10

10:10

Alemanya